wtorek, 21 czerwca 2011

Wakacje!

Jee! Dziś zaczęły mi się wakacje ! <3 Zakończenie roku etc. 
A więc na świadectwie (uch.. moje kochane oceny) - przepustka do gimnazjum ^-^ widnieją następujące liczby :D
Zachowanie ~ 5
Religia/Etyka ~ 6
J.polski ~ 5
Historia ~ 4
J.angielski ~ 4
Matematyka ~ 3
Przyroda ~ 3
Muzyka ~ 4
Plastyka ~ 6
Technika ~ 6
Informatyka ~ 5
Wychowanie fizyczne ~ 5
Uch.. ;*
Średnia: 4.63 


A tak w ogóle to.. Na zakończeniu roku było ok. ;) Cała klasa mi się podpisała na zdjęciu klasowym prócz Konrada, który od razu poszedł do chaty. Jeszcze go złapię, bo muszę mu bransoletkę z muliny dać. Jee ! :p
Dostaliśmy dwie książki (przynajmniej ja) Kornela Makuszyńskiego (naszego patrona) ;p Robiliśmy se zdjęcia i wgl. Wchodziliśmy do męskiego etc. ;pp Kamil (już jak szło się do domu) powiedział: Może jeszcze się spotkamy. - i uśmiechnął się ;D
Haha ;* Bo on do innego gimnazjum idzie.






<----------To te dwie książki


I ogólnie tyle ;)
Tekst: Jesteś cwelem, jesteś zerem, jesteś chamem i frajerem. Jesteś wstrętny, jesteś nudny, obrzydliwy i paskudny ! Jesteś podły, jesteś draniem, lecz to tylko moje zdanie ! Po tym wszystkim co zrobiłeś, dojdź do wniosku - jak Ty żyłeś ? Tylu ludzi okłamałeś... Sam się również oszukałeś ! I to tylko moja wina, że kochałam [CENZURA] !
(Ten tekst do niczego nie nawiązuje. Jest po prostu gitowy!) ;*
Piosenka (zajebista, słuchać) - bas wymiata!:


P.S. Nie podoba mi się już Piotrek. - omgf?! Jeee ! ;D

Brak komentarzy: